عدم حضور God of War4در مراسم PlayStation Experience 2016
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
14:58
یک شنبه 9 آبان 1395

godofwar4

به نقل از سایت خبری Gamespot و به گزارش پردیس‌گیم نسخه جدید God of War در مراسم PlayStation Experience که در ماه دسامبر برگزار خواهد شد،‌ حضور نخواهد یافت. این براساس گفته‌های کارگردان بازی، Cory Barlog، است. او در توئیتر گفت که او "هیچ چیزی از این بازی را در مراسم PSX نمایش نخواهد داد." البته او در مراسم حضور خواهد یافت، ولی فقط برای "بازی کردن و دیدار با طرفداران PlayStation."

در توئیتی دیگر، Barlog افزود که این صبر کردن ارزشش را خواهد داشت. او گفت: "من قول می‌دهم وقتی آماده شد،‌ چیز بسیار فوق العاده ای را نشانتان بدهیم."

PlayStation Experience 2016 در مورخ سوم و چهارم دسامبر،‌در محل کنوانسیون Anaheim برگزار می‌شود. Sony هنوز لیستی از عنوان بازی‌های حاضر و یا جزئیاتی از عناوینی که ممکن است اعلام شوند ارائه نداده است.

God of War جدید در E3 ژوئن 2016 معرفی شد. در همان ماه،‌ Barlog اعلام کرد که این بازی الهامات زیادی از یک سری تلویزیونی کنسل شده‌ی Star Wars گرفته و "احساسات گوناگون بیشتری" را ارائه خواهد داد.

Barlog پیش‌تر در گفتوگو با Gamespot گفته بود که چالش اصلی او این است که مردم Kratos را جدی بگیرند. او همچنین راجع‌به چشم انداز خلق دوباره Kratos و سری،‌ علاوه بر اینکه این اسپارتان خشمگین در میان اساطیر نورس (Norse) چه می‌کند،‌صحبت کرد.

God of War جدید راوی اتفاقات بعد از وقایع نسخه سوم بازی است،‌ و "جهان باز" نخواهد داشت-- با این وجود Barlog گفته بود که دنیای بازی به اندازه کافی "باز" است. همچنین صدا پیشه اصلی Kratos،‌ آفای T.C. Carson، در این نسخه حضور نخواهد داشت. این نقش به صدا پیشه Stargate SG-1،‌ آقای Christopher Judge، سپرده شده‌است.

 

به علاوه،‌ God of War جدید به هیچ عنوان قسمت چند نفره نخواهد داشت، با این حال طرفداران متوجه وجود چند راز در تریلر اعلان این بازی در E3 شدند.



تعداد بازدید از این مطلب: 148
aks35
بازدید : 148
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر